Ads 468x60px

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Σφακιανάκης: 'Δείξε μου το Θεό για να πιστέψω κι εγώ'

Σφακιανάκης: 'Δείξε μου το Θεό για να πιστέψω κι εγώ'


Την παραπάνω φράση χρησημοποίησε ο λαϊκός τραγουδιστής για να εκφράσει την δυσπιστία του στο γεγονός ότι υπάρχει ο Θεός. Κατά τον ίδιο, στον κόσμο, ανέκαθεν, κυβερνούσε το κακό.
Ο Νότης Σφακιανάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Φαίη Σκορδά, εξέφρασε την απαισιοδοξία του για το μέλλον, κοιτάζοντας και το παρελθόν. Παραδέχτηκε πως δεν πιστεύει στο Θεό, αφήνοντας τη Φαίη άφωνη. Εκείνος, όμως, συνέχισε: "Ξέρεις ποιος είναι ο Θεός και πιστεύεις; Δείξ' τον μου κι εμένα να πιστέψω κι εγώ, θέλω!". Η απάντηση της παρουσιάστριας, αναμενόμενη:"Είναι μια ανώτερη δύναμη που με οδηγεί στο καλό.". Ο τραγουδιστής συνέχισε: "Το είδα το καλό... Αυτός που έχει κυβερνήσει τον πλανήτη μας, εδώ και πάρα πολλές χιλιάδες χρόνια, είναι το σκότος, είναι το κακό... [...] Σ' όλο τον κόσμο έχει υπερισχύσει το κακό. Γιατί; Διότι το κακό είναι πολύ ισχυρότερο του καλού. Εγώ δε λέω ότι πιστεύω. Τι να πιστέψω; Κάτι που δε γνωρίζω;". Στη συνέχεια, όμως, ο Νότης Σφακιανάκης, παραδέχτηκε πως υπήρξαν στιγμές που ζήτησε βοήθεια από το Θεό, ενώ εξέφρασε και την επιθυμία του να υπάρχει κάτι ανώτερο που θα του προσφέρει το καλό.

Σε επόμενη δήλωσή του, ο τραγουδιστής άφησε ξανά με το στόμα ανοιχτό την παρουσιάστρια, λέγοντάς της πως δεν είναι Χριστιανός και δεν πηγαίνει στην Εκκλησία. Είπε πως, αν και βάφτισε τα παιδιά του σε Χριστιανικό ναό, ούτε κι αυτά είναι Χριστιανοί.

Στη συνέχεια, η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τα όνειρα που είχε ο Νότης Σφακιανάκης σαν παιδί. Η Φαίη Σκορδά τον ρώτησε αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω, τι θα επέλεγε να κάνει στη ζωή του. Εκείνος της απάντησε πως από παιδί ήθελε να σπουδάσει, αλλά το σύστημα που περιθωριοποιεί τα παιδιά, βάσει των δυνατοτήτων τους, δεν του επέτρεψε να προχωρήσει, λόγω του ότι ήταν αδύνατος στα μαθηματικά. Όνειρό του ήταν να γίνει νομικός, αφού ο λόγος και η σκέψη του μπορούν να τον βοηθήσουν.


Αναγνώστες

 

το μπανερ μας